Hawaiian Girl

Wednesday, September 23, 2009

That kind of dayyyyyy


Currently working in a position that leaves the teacher like this....or one of her Aids. I'm working with behavioral students, which when meeting them they seem like normal frustrated kids...rolling of the eyes, sassy talk back...UNTIL the REAL BAD comes out in them. Some need medication, yet are soo angry they throw the pills across the room ...( can't force them). THEN YOU KNOW WHERE & HOW YOUR DAY IS HEADING...It has actually been a blessing working with these children. They have taught me alot. I can come home with a grin from ear to ear from having such a awesome day with them, and the next ....they are mean, throwing things, temper mental...Although I have to "go through " that for the hours I'm working...its NOTHING COMPARED TO WHAT THEY LIVE THROUGH DAY TO DAY...Yes, they have taught me wayyyy more than Im teaching them!! That's where FAITH comes in...in my quiet breath, I pray for these kids...pray for their families...go home & huuuuug my baby girl !!!

5 Comments:

At 4:15 PM, Blogger Kathy said...

We all need to be reminded how "good" we have it sometimes. It's too bad you have to be reminded so often. At least you can take comfort in knowing that you ARE making a difference in their lives.

 
At 8:01 PM, Blogger Dianne said...

Kathy said it better than I can. We just have to count our blessings sometimes.

 
At 6:09 AM, Blogger Candy said...

Dina - God has placed you there for a reason. It sounds like He is working through you. You are amazing. I love that you pray over them. That is exactly what they need more than anything - that and to be loved thru it - loved in spite of their behavior. I am thanking God for your heart.

 
At 6:16 AM, Blogger Unknown said...

دهان بالمدينة المنورة
تعد أعمال الدهان من أهم الأعمال بعد الجبس بورد والتي تمنح المنزل لمسة جمالية مذهلة ولكن يتم الحصول على ذلك من خلال الشخص الذي سيقوم بتنفيذ هذا النوع من الأعمال الهامة جداً في مجال الموضة والذوق الجميل وهو معلم دهان بالمدينة المنورة.
يتميز فريق عمل دان بالمدينة المنورة بالسرعة والدقة في إنجاز أعمال الدهان التي تتم بأسرع وقت ممكن، حيث تحرص الشركة على استيراد أجود أنواع الدهانات من خارج البلاد للقيام بتنفيذ أفضل أعمال الدهان والديكور، حيث يعتمد معلم دهان بالمدينة المنورة على الخبرة والصدق والشفافية في التعامل.
يعمل دهان بالمدينة المنورة على طول الأسبوع وخدمة الدهان متاحة لمدة 24 ساعة، حيث أن أسعارنا متميزة وليس لها أي منافس ونقدم لجميع العملاء أفضل العروض والخصومات.

____________________
معلم بلاط بالمدينة المنورة
يعد البلاط من أهم الأشياء الذي يجب أن يتم تركبها بكثير من الأماكن المختلفة وهي من الأشياء التي تلفت الأنظار، حيث أصبحت متعددة الأشكال والأنواع، ولذا تهتم الشركة بأن توفر صنائعية خاصة في عمل تركيب البلاط والسيراميك وخلافه.
معلم بلاط بالمدينة المنورة واحد من أهم العمال الذي يضعون لمستهم المتميزة على تركيب البلاط بأفضل الطرق الحديثة والمتطورة والذي يستعين فيها بأعلى التقنيات وبأجود الخامات التي تجعله يقوم بعمل جيد ومتميز عن غيره من أعمال تركيب البلاط الذي يتم على أيد العمال الغير محترفين وغير مؤهلين لهذا النوع من الأعمال.
يعمل معلم بلاط بالمدينة المنورة على تقديم أفضل الخدمات والأعمال التي تمتاز بالخبرة الطويلة في هذا النوع من المجالات، فالشركة توفر لكَ أجود أنواع الدفان التي تستخدم في التبليط الذي يتم دون أي عيوب كالأملاح فتلك المادة متخصصة في امتصاص الصدمات وتحمي البلاط من أن يتعرض لبعض من المشكلات المعتاد عليها.

 
At 2:18 PM, Blogger rabab saad said...



شركة عزل خزانات بعرعر
شركة تسليك مجاري بعرعر
شركة كشف تسربات المياة بعرعر
شركة عزل اسطح بعرعر
شركة مكافحة حشرات بسكاكا
شركة مكافحة حمام بسكاكا
شركة مكافحة حشرات بعرعر
شركة مكافحة حمام بعرعر
شركة نقل اثاث بعرعر



 

Post a Comment

<< Home